SEO και συμμόρφωση με το GDPR

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης θα είναι ενδεχομένως ένας από τους καλύτερους και αποτελεσματικότερους τρόπους για την εμπορική προώθηση της επιχείρησής σας τώρα που έχει τεθεί κι επίσημα σε ισχύ το GDPR, διότι είναι ήδη συμβατό με GDPR. Σίγουρα έχετε ακούσει τον όρο “SEO Greece“, ο οποίος είναι ο πιο γνωστός όρος όσο αναφορά την προώθηση ιστοσελίδων με τεχνικές SEO στην Ελλάδα και μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι κανόνες του GDPR έχουν επηρεάσει πολύ αυτόν τον κλάδο.

Το on-page and off-page SEO δεν βασίζεται στη συλλογή δεδομένων. Αντ ‘αυτού, SEO είναι να δημιουργήσετε μια φανταστική εμπειρία χρήστη (UX) και να αναπτύξετε την επαγγελματική φήμη σας ώστε να θεωρήστε από τους πλέον ειδικούς και “αρχή” στον τομέα σας.

Τα κριτήρια ή σήματα κατάταξης που ψάχνουν οι μηχανές αναζήτησης κατά τη δημιουργία σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) αφορούν στη συνάφεια και την καλύτερη απάντηση στα ερωτήματα των χρηστών που κάνουν κάποια αναζήτηση.

Υπάρχουν λοιπόν μερικά απλά βήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να φέρετε περισσότερους πελάτες στον ιστότοπό σας και να πετύχετε περισσότερες κρατήσεις ή αγορές ΧΩΡΙΣ τη χρήση τεχνικών μάρκετινγκ οι οποίες βασίζονται στη λίστα αλληλογραφίας σας.

Μέτα δεδομένα

Ένας ισχυρός meta τίτλος και μια σωστή meta περιγραφή θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν αυτό που οι επισκέπτες θα βρουν στην ιστοσελίδα σας και να τους δείξουν πώς θα ανταποκριθεί το περιεχόμενό σας στο λόγο για τον οποίο κάνανε την αναζήτηση που έβγαλε σαν αποτέλεσμα τη σελίδα σας.

Εάν κάθε meta περιγραφή σας είναι γραμμένη σαν μια συναρπαστική πρόσκληση για δράση (call to action), τότε να είστε σίγουροι ότι θα έρθουν πολλοί ανθρώποι στον ιστότοπό σας από τις μηχανές αναζήτησης. Τα metadata είναι σας δίνουν την ευκαιρία  να πείτε με έναν έμμεσο αλλά ξεκάθαρο τρόπο στους χρήστες των μηχανών αναζήτησης “Κάντε κλικ στη δική μου σελίδα γιατί έχει αυτό που ψάχνετε και είναι καλύτερη από τις άλλες”.

Διάβασε Σχετικό Περιεχόμενο... Σε ενδιαφέρει!!!  Προώθηση ιστοσελίδων και με ποιούς τρόπους μπορεί να γίνει

Διευθύνσεις URL

Οι σύντομες και γεμάτες λέξεις κλειδιά διευθύνσεις URL βοηθούν επίσης να υποδείξετε στους χρήστες το θέμα της κάθε σελίδα σας και να δείξετε πόσο συναφές είναι με την αναζήτηση τους. Πρόκειται για κάτι που σίγουρα μπορεί να επηρεάσει θετικά την επισκεψιμότητα σας.

Επίσης, καθιστούν ευκολότερο για τους ανθρώπους να κάνουν μια σχετικά ασφαλή εικασία σχετικά με τη διεύθυνση μιας ιστοσελίδας στον ιστότοπό σας χωρίς να χρειάζεται να την αναζητήσουν. Σύμφωνα με τη μελέτη συντελεστών κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων του SEMRush, η άμεση επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο – δηλ. traffic που έρχεται από άγνωστη πηγή ή από απευθείας πληκτρολόγηση του URL , χωρίς την παρέμβαση link ή μηχανής αναζήτησης  – είναι ο σημαντικότερος παράγοντας κατάταξης. Είναι πολύ μάλιστα πολύ ισχυρότερος από σημαντικούς παράγοντες όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τα backlinks, το μήκος περιεχομένου και άλλα.

Προσπελάσιμες σελίδες

Εάν χρησιμοποιείτε κείμενο που μπορούν να διαβάσουν οι μηχανές αναζήτησης, καθώς και εικόνες και βίντεο ή ενσωματωμένες ιδιότητες με σχετικές ετικέτες alt, τότε θα βοηθήσειτε σημαντικά τις μηχανές αναζήτησης στο να ταξινομήσουν τις ιστοσελίδες σας και να τις φέρουν μπροστά σε ένα ακροατήριο που θα θέλει να αγοράσει αυτό που πουλάτε.

Ξεκάθαρες επικεφαλίδες

Οι επικεφαλίδες και οι υποκατηγορίες που αντικατοπτρίζουν το θέμα του περιεχομένου σας είναι απαραίτητες για να βοηθήσουν τους επισκέπτες να εντοπίσουν το θέμα μιας ιστοσελίδας. Αν οι επισκέπτες μπορούν να καταλάβουν με μια ματιά ότι είναι στο σωστό μέρος, είναι πολύ πιθανό να παραμείνουν σε μια σελίδα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας το ποσοστό εγκατάλειψης και αυξάνοντας το χρόνο παραμονής, δύο από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης.

Διάβασε Σχετικό Περιεχόμενο... Σε ενδιαφέρει!!!  Γιατί AegeanWeb

Έξυπνη χρήση λέξεων-κλειδιών

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε έξυπνα κύριες, δευτερεύουσες και σχετικές λέξεις-κλειδιά σε όλο το περιεχόμενό σας για να δείξετε τη συνάφεια της κάθε μιας με ένα συγκεκριμένο θέμα στις μηχανές αναζήτησης.

Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό, θα βοηθήσειτε τις μηχανές αναζήτησης να επιστρέψουν τα πιο συναφή αποτελέσματα στις σχετικές αναζητήσεις, ειδικά στο πλαίσιο φωνητικών αναζητήσεων μέσω εικονικών βοηθών, όπως το Google Home, όπου το κορυφαίο αποτέλεσμα είναι συχνά το μοναδικό που ακούνε οι χρήστες.

Ασφάλεια ιστότοπου

Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα ότι από τον Ιούλιο του 2018 θα εμφανιστεί μια ειδοποίηση ‘NOT SECURE’ σε ιστότοπους που είναι HTTP και όχι HTTPS.

Η αλλαγή του πιστοποιητικού ασφαλείας του ιστότοπού σας στο HTTPS είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να δείξετε στους επισκέπτες του site σας ότι παίρνετε την ασφάλεια των δεδομένων τους στα σοβαρά. Είναι επίσης πιθανό ότι οι μη ασφαλείς ιστότοποι θα πέσουν σε κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων, καθώς οι μηχανές αναζήτησης θα δίνουν προτεραιότητα σε ασφαλή sites.

Σύμφωνα με το GDPR, θα χρειαστεί επίσης να ενημερώσετε τις πολιτικές cookie και απορρήτου του site σας έτσι ώστε να πρέπει να συμφωνεί ρητά και χειροκίνητα με αυτές ο χρήστης και να μην υπονοείται η συναίνεση του για την παρακολούθηση ή την καταγραφή των στοιχείων του λόγω της επίσκεψής του στον ιστότοπό σας.

Please follow and like us:

Leave a Reply