Τι είναι η προώθηση ιστοσελίδας και ποιοι οι τρόποι της

Η δημιουργία ιστοσελίδας είναι το αρχικό βήμα στην απόκτηση επισκεπτών στην επιχείρησή σας, το να φτάσετε όμως στο να έρθουν επισκέπτες είναι ένα άλλο κεφάλαιο εξίσου σπουδαίο και ίσως πιο σημαντικό πρακτικά. Εδώ γεννάται το ερώτημα: Ποιο το νόημα ύπαρξης ιστοσελίδας εάν δεν έχει καθόλου εμφανισιμότητα και άρα επισκεψιμότητα? Στην περίπτωση απλής κατασκευής ιστοσελίδας χωρίς προώθησή της, το ενδεχόμενο να γνωρίζουν την ύπαρξη της μόνο οι συγγενείς, οι φίλοι και οι ήδη υπάρχοντες πελάτες σας είναι μάλλον και το μοναδικό.

Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή. Ο ρόλος της ύπαρξης ψηφιακής παρουσίας μέσω μιας ιστοσελίδας είναι να μπορεί ο καθένας να μπορεί να σας βρει και να γίνει πελάτης σας. Είναι σαν να έχετε ένα κατάστημα προσβάσιμο από όλους, παντού. Ωστόσο, εάν δεν την έχετε προώθηση ανάλογα οι μοναδικοί που θα την επισκέπτονται θα είναι μόνο αυτοί που ήδη γνωρίζουν την διεύθυνσή της, δηλαδή το domainτης. Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που θα αποφέρει αμελητέα αποτελέσματα καθώς το συντριπτικό ποσοστό επισκεψιμότητας σε μια ιστοσελίδα έρχεται από τις μηχανές αναζήτησης αλλά και από παραπομπές ιστοσελίδων από άλλες ιστοσελίδες. Ο κύριος λόγος για την προώθηση ιστοσελίδων είναι η αύξηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα το οποίο οδηγεί και σε περισσότερους πελάτες. Θα βρείτε πολλούς που το ονομάζουν και βελτιστοποίηση ιστοσελίδων ή ακόμη και βελτιστοποίηση seo τα οποία είναι διαφορετικές περιγραφές της ίδιας υπηρεσίας.

Ως εκ τούτου, γίνεται εύκολα κατανοητό πως για να έχουμε επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα μας πρέπει αυτή να έχει ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης καθώς και σε όλες τις άλλες πηγές που θα ψάξει ο δυνητικός πελάτης μας. Επίσης, για κάθε αναζήτηση παρέχονται στην Googleχιλιάδες έως και εκατομμύρια αποτελέσματα με τις λέξεις κλειδιά που ψάχνει ο πελάτης μας, και στατιστικά αυτός θα αρκεστεί στην ερευνά του στα πρώτα 10 το πολύ 20 αποτελέσματα τα οποία θα εμφανιστούν μπροστά του στην αρχική και σε δεύτερη μοίρα στην δεύτερη σελίδα της Google. Προφανώς καταλαβαίνουμε ότι δεν αρκεί η απλή κατασκευή websiteαλλά και η αποτελεσματική προώθησή του ώστε να εμφανίζεται μέσα στα πρώτα αποτελέσματα στα οποία και θα κατασταλάξει ο πελάτης μας για την τελική του επιλογή.

Διάβασε Σχετικό Περιεχόμενο... Σε ενδιαφέρει!!!  Γιατί AegeanWeb

Για να εμφανίζεται λοιπόν η  ιστοσελίδα μας στην πρώτη 10άδα των αποτελεσμάτων πρέπει να προβούμε σε αυτό που λέμε προώθηση ιστοσελίδας το οποίο γίνεται βάσει των κριτηρίων με τα οποία η Google ταξινομεί τις σελίδες.

Δυο είναι οι βασικοί τρόποι προώθησης ιστοσελίδων και επιλέγονται βάσει του αντικειμένου που θέλετε να προωθήσουμε καθώς και του ανταγωνισμού της επιχείρησής σας.Ο πρώτος τρόπος είναι η οργανική βελτιστοποίηση, γνωστό και ως SEOαπό τα αρχικά του αγγλικού όρου Search Engine Optimization, και ο δεύτερος τρόπος είναι η πληρωμένη καταχώριση μέσω της δημιουργίας διαφημίσεων, Google Adwords.

Τα οργανικά αποτελέσματα είναι αυτά που εμφανίζει η Google στο κύριο μέρος των αναζητήσεων στα αριστερά, ενώ από πάνω τα 3 πρώτα συνήθως, καθώς και όλα τα δεξιά αποτελέσματα είναι αυτά που εμφανίζονται επί πληρωμή. Συνεπώς για να διασφαλίσετε μια θέση στα δεξιά αποτελέσματα καθώς και πάνω από τα οργανικά πρέπει να έχετε πληρώσει, συνεπώς μόλις σταματήσει η πληρωμή διαφήμισης αυτομάτως παύει να υπάρχει η εμφανισιμότητά σας. Ωστόσο, η εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων αποφέρει στην επιχείρησή σας δωρεάν επισκέπτες. Πρέπει όμως να τονιστεί πως η οργανική εμφάνιση απαιτεί μεγάλη προσπάθεια ώστε να εγγυηθούν τα αποτελέσματα, αλλά με σωστή και συστηματική εργασία όπου χρησιμοποιούνται πρακτικές σωστές και αναβαθμισμένες είναι μια διαδικασία στην οποία αξίζει να επενδύσετε καθώς έχει σταθερά και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Το κόστος βελτιστοποίησης στην περίπτωση του SEO εξαρτάται άμεσα από τον ανταγωνισμό που υπάρχει για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που έχουν στοχοποιηθείκαι για τις οποίες γίνεται η βελτιστοποίηση. Αντιθέτως, η κατασκευή διαφημίσεων γνωστόν ως Google Adwords που αποφέρει επισκέπτες επί πληρωμή, είναι μια διαδικασία που έχει κόστος προβλέψιμο και άμεσα αποτελέσματα, αλλά προβλέπει συνεχή δαπάνη καθώς η πληρωμή, με άλλα λόγια το κόστος του επισκέπτη, είναι ανά κλικ. Είναι οι γνωστές Pay Per Click διαφημίσεις.

Διάβασε Σχετικό Περιεχόμενο... Σε ενδιαφέρει!!!  Τεχνικές SEO πλήρως συμβατές με το GDPR

Για τον λόγο αυτόν πρέπει να γίνει σωστός σχεδιασμός στρατηγικής των αναγκών και στόχων της επιχείρησής σας, καθώς η σωστή επιλογή στρατηγικής προώθησης ιστοσελίδας θα σας εξοικονομήσει χρήματα φέρνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Please follow and like us:

Leave a Reply